menu MENU

Kontakta oss på Styleshop

Har du några frågor eller funderingar är det bara att höra av dig till oss!
Du når oss 7 dagar i veckan och även sent in på kvällarna, vi gör allt för att hjälpa dig så snabbt som möjligt.

  • Skicka ett mail:hello@styleshop.eu
  • Följ Styleshop på:Facebook
  • För att erbjuda så snabb hjälp som möjligt fokuserar vi på mail. Men maila oss ditt nummer så ringer vi upp :)

Kontaktformulär

Vanliga frågor

- Var är min beställning just nu?
Man kan följa sitt paket via länken i sms:et man får när paketet är packat, eller på www.postnord.se med hjälp av kollinumret som står med i mailet när beställningen skickas. Mindre försändelser, som har ett kollinummer som börjar på UA, delas oftast ut direkt i brevlådan och skulle de inte få plats kommer de till det närmaste ombudet.
- Vad exakt betyder er Prova-Hemma-Garanti?
Kort och gott betyder detta att vi på Style.shop vill att du som kund ska känna dig trygg och säker när du handlar av oss. Med andra ord flyttar vi provrummet hem till dig genom att du utför en "order" på style.shop. När du mottagit produkterna kan du i lugn och ro hemma hos dig prova igenom alla produkter. Blir du nöjd med någon produkt behåller du den, och resten skickar du tillbaka till oss (alltid fri returfrakt så länge du behåller minst 1 produkt och även om du önskar utföra ett byte). Vi har alltid GRATIS byten på Style.shop, där vi står för alla fraktkostnader både tur- och retur om du önskar utföra ett byte.
- Kostar det något om jag vill byta?
Vi har alltid GRATIS byten på Style.shop, där vi står för alla fraktkostnader både tur- och retur om du önskar utföra ett byte.
- Vad kostar frakten?
Frakten är alltid gratis om man handlar för 850 kr, annars tillkommer det en fraktkostnad på 48 kr.
- Hur returnerar eller byter man en vara?
Du fyller i returblanketten som finns med inuti ditt paket med ditt ordernummer, samt artikelnr på det du skickar tillbaka, och slutligen artikelnr/storlek på det du önskar byta (om det gäller ett byte, annars lämnar du detta blankt). Sedan lägger du in produkten/produkterna och returblanketten i samma påse, och slutligen klistrar du på den medföljande förbetalda returfraktsedeln på paketet. Lämna in paketet hos samma ombud du var och hämtade ut paketet. Resten sköter vi. Enkelt och smidigt! :)
- Min vara har gått sönder, vad ska jag göra?
Skicka ett mail till oss med kort beskrivning om vad som hänt, och gärna en eller några bilder på produkten. Därefter kontaktar vi dig för att lösa det på bästa tänkbara sätt.
- Om en produkt är slut, när kommer den in igen?
Om en viss storlek i en produkt är slutsåld, kan du använda dig av vår "Bevaka storlek" tjänst. Välj bara den slutsålda storleken i dropdownen och fyll i din mailadress. Så fort vi fått in storleken i lager igen kommer du få ett mail om att den finns i lager igen. Vi fyller på vårt sortiment med nyheter och påfyllningar nästintill varje dag, därför är chansen stor att den slutsålda storleken/produkten finns i lager igen.
- Var är mitt kollinummer?
Ditt kollinummer kommer skickas ut till dig så snart paketet är på väg till dig. Om du inte fått kollinumret ca 2 arbetsdagar efter att du utfört din beställning kan du maila oss.
- Jag har tappat bort min faktura, kan jag få en ny?
Självklart kan du få en ny! All vår fakturering sköts av Klarna, du kan närsomhelst kontakta dem så ordnar dem upp det. Det går även bra att kontakta oss direkt via mail.

Byten & returer

Vi har alltid GRATIS byten, och fri frakt när du handlar för 850 kr.

Ingen affär är avslutad innan du fått hem dina varor, provat och godkänt dem. Vi erbjuder något som vi på Style.shop kallar för "Prova-Hemma-Garanti" vilket i korthet betyder att du kan klicka hem varor som du i lugn och ro provar ut hemma hos dig. Är det något som inte passar, eller om du inte är nöjd, kan du byta ut storlekar eller produkter helt gratis (vi står för alla fraktkostnader både tur- och retur). Vill du utföra en full retur går även detta bra, det medföljer en förbetald fraktetikett i paketet som du bara klistrar på. Bortsett från detta har vi alltid 30 dagars öppet köp/ångerrätt på allt, vilket gör att du kan få pengarna tillbaka om du inte är helt nöjd. (Detta är förutsatt att varan är oanvänd och oskadad.)

Vi skickar med en förbetald retursedel som du klistrar på ditt paket för att returnera dina varor. Kontakta oss gärna innan du returnerar!

KöpvillkorHär kan du läsa Styleshop’s kompletta köpvillkor

Mina favoriter

Det finns inga produkter som matchar urvalet